صنایع فلزی و جوشکاری

گروه آموزشی صنایع فلزی و جوشکاری سازمان آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

صنایع فلزی و جوشکاری

گروه آموزشی صنایع فلزی و جوشکاری سازمان آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

جوشکاری و لحیم کاری

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۲۲ ب.ظ

بی شک مهمترین سرمایه هنرستانهای فنی و حرفه ای و کاردانش ، سرمایه های انسانی بخصوص هنرآموزان و استادکاران ماهر شاغل در این مراکز هستند . اغلب این عزیزان با وجود کمبودها و کاستی های بیشمار هنرستانها ، به تربیت هنرجویان که خود در آینده نیروی کار ماهر در صنایع کشور هستند پرداخته و در کنار آن با ارتقای سطح علمی و کسب مهارتهای بروز در رشته مورد تدریس خود به ارتقای سطح علمی و مهارتی هنرستانها و در نتیجه پیشرفت روز افزون علمی و صنعتی کشور می پردازند .

یکی از این عزیزان ، دکتر علی فلاحتی ، هنرآموز هنرستان امیرکبیر شهرستان رباط کریم می باشد که در پانزده سال اخیر ضمن تدریس در رشته جوشکاری به ادامه تحصیل در رشته متالورژی پرداخته و موفق به اخذ درجه دکترا در این رشته گردیده است و هم اکنون نیز در کنار تدریس در هنرستان در مراکز دانشگاهی نیز به تربیت آینده سازان کشور می پردازد .

در این قسمت یک powerpoint با عنوان جوشکاری و لحیم که توسط دکتر علی فلاحتی تهیه شده است خدمتتان ارائه می شود . با تشکر از این عزیز که تولیدات علمی خود را در اختیار ما قرار داده است .

دریافت
حجم: 3.68 مگابایت

  • عباس شیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی